Hemma igen!

Heej!
Jag har haft det jätte trevligt i Klövsjö Tomta var skit kul! Har inte kunnat blogga eftersom det finns ingen data där än.
Det var idag jag kom hem för att jag sket i Robinson, ville vara lite med Mor. Fick ändå höra av Julia nu att det sög där så hon hade åkt hem. Glad att jag inte åkte ;) haha. De var tydligen as äcklig mat och de sov ca 30 minuter.
Så jag sitter istan nu, har varit med Mor och Per hela dagen. På vägen in till stan så åkte vi förbi Oviken, och Mami har fått kattungar! åååh det är så fina. En av dem var helvit så den ska jag ha här i stan när den har blivit stor! :)
Handlat lite har jag gjort idag också och så fixade Per mina nattlampor och min säng ;) Blir till att köpa en ny säng framöver! Men nu ska jag kolla på My BFF och äta jordgubbar ;)

Hade bra.
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0