FREDAGSMYS

Godmorgon kan man ju säga eftersom jag sitter med min sovtröja än. Har inte orkat gjort så mycket sen Sofia åkte. Har bara varit ner på ÖB och köpt ansiktsmask för 10 kr till mig och Nikklas ;) vi ska ha lite myskväll nu innan jag åker till Klövsjö och Robinson börjar.
Satt nu och kollade runt lite och hittade en blogg där det stog att pojken som hade anklagat Michael Jackson för sexuella övergrepp erkänner nu att han ljugit! Pojken hade antagligen haft ett löfte till en gammal vän att när Michael dog så skulle han berätta sannigen. Ja stackars Michael säger jag. Hittade också en video som bloggaren hade lagt upp där det var typ en skugga av Michael som de tror. Vågar inte kolla, ska göra det när Nikklas kommer hit ;). Vet inte om jag kanske är lite sen med information menmen :)

Jag är så trött idag, sovit lite kanske, Sofia och jag somnade ju inte förens klockan slog fem. Men tack för trevligt sällskap måste jag säga, detta hade jag saknat! :)
Men nu ska jag kanske börja städa och fixa innan min pojkvän kommer och hoppas på fint väder!
NU BLIR DET DAX FÖR FREDAGSMYS!



Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack själv, jo ja me! <33

2009-07-11 @ 20:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0