FLYGDAG!

JAG HAR HAFT VÄRLDENS BÄSTA DAG!
Det är helt underbart att flyga!
Jag har fått en massa beröm att jag är skit duktig på att flyga och jag älskar det!
Asså det är så fruktansvärt roligt! Jag flög själv jätte mycket, nästan hela tiden och gjorde
en landning själv :) Jag är stolt över mig själv. Bästa dagen på länge.
Nu måste jag bara fixa 12 000 kr så jag kan få ta detta segelcert.

BILDER!


Fallskärmen på! :)


Lyssnar på Henrik ;)


Jag i planet. Dax att flyga! :)


Fixar oss för start!


Jag och Henrik blir uppdragna av ett annat plan.


Landning :)


Segelplanet


Jag, Henrik och segelplanet :)


Plantet som bogserar segelplanet :)

Ha en trevlig kväll :)
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är bäst charlotte flygare :D

2009-07-02 @ 00:16:49
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/
Postat av: Lovisa

KUL Charlotte! :D

2009-07-02 @ 17:48:48
URL: http://loviisapersson.blogg.se/
Postat av: Fia

Vildarn! ;P

2009-07-05 @ 22:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0