En vecka kvar!

Godmorgon bloggen
Har inte orkat kliva upp så jag ligger i sängen tillsammans med Johanna. Vi har kollat på När lammen tystnar idag och ätit lite. Ska snart ut på en powerwalk tillsammans med Johanna, måste komma lite i form tills man ska till Turkiet ;)
I kväll kanske jag och min pojkvän ska ut och äta, vi har inte riktigt bestämt oss.
Det är bara en vecka kvar till Yran, jag kan inte tro det jag längtar något så fruktansvärt! Detta ska bli en bra Yra, med mycket fest och galenheter! Kommer även att bo hos Tea hela Yran för att det är så vi gör, våran tradition :)


Yran 08


Men nu måste jag kila i väg så vi hinner göra något idag! :)
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0