Together we done so much fun shit

Tillbaka!
Jag har tagit lite ledigt från bloggen nu i veckan för att jag har jobbat varje dag så jag är så trött att jag inte orkar eller hinner när jag kommer hem på kvällen. Men nu är det över! Två eller tre dagar till sen tag jag jullov. Åh vad skönt det låter. Jul, Stockholm, Nyår! Jag hoppas så klart på ett bra år. För detta var lite fram och tillbaka. Det var ett av mina bästa år men ändå sämsta. Det goda med det onda?
Just nu ligger jag i sängen och tar igen massa bloggar som jag inte läst. :) Så nu har jag lite att göra i kväll. Men jag är sugen på film också, men jag lär ju somna innan.
Idag var jag på stan efter praktiken och kollade lite, köpte puder på Make up store och fikade på Lovisa på tehuset :) Trevlig dag, men jag är såå sliten. Imorgon bitti är det ju skola, eller vi ska vara i kyrkan och kolla på estetarnas luciatåg. Mysigt som Eric sa, vi får väl se :)


Lös puder- Milk

Ha en trevlig kväll :)
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0