Jag lurar mig själv

Twilight New moon var hur bra som helst. Vill se den igen bara för att den var så bra. Sorlig var den också så det gillar jag. ;) Så tack så jätta mycket Nikklas för bion och för en mysig kväll :)

Just nu ligger jag i sängen och kollar på despret och ska snart sova eftersom jag jobbar i morgon. Ska vara på sjukhuset klockan elva för att jag ska följa med och kolla på en opration. Så det kommer bli spännande. :)
Så jag ska sova så det blir morgon någon gång för att jag är sugen på gröt men orkar inte laga till något nu ;) haha.

Sovgott
Kram Charlotte


Kommentarer
Postat av: tea

kom på nåt kul!

C - crazy

H - helhjärtad

A - axelproblem

R - rolig

L - lyxlirare

O - ostig

T - tealover

T - tönt

E - extrem

2009-12-02 @ 22:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0