I want to go now

Jag har haft en jobbig kväll.
Så fort jag bara kommer ut så känns det som alla har läst i tidningen och tror på de dem läser. För er som inte vet vad jag pratar om är det så att jag och Sofia blev interjuvade av ÖP och de frågade om hur mycket vi dricker. Vi att vi drack vid högtider och när det fanns fester som man vill gå på. Men de skrev.
-När jag går i skolan dricker jag varje helg, säger Charlotte Malm. Jag känner mig sjukt kränkt så jag kommer komma till jobbet i morgon och förklara sen åker jag hem ett tag. Försöka reda ut med ÖP så de kan skicka in en ny artikel när de kan skriva att de har gjort fel.

Vi hade köruppvisningen ikväll, det var inte så roligt som jag trodde att det skulle bli. Första uppträdandet var jätte jobbigt eftersom mina föräldrar inte var där, men det  var mina vänners. Andra var bättre eftersom då var Sara Tea och Terese och kollade. Tack för att ni kom, det betyder jätte mycket för mig.

Men nu ska jag väl sova.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0