I do not like you even though you do not believe it

Känns som jag är helt avstängd från allt nu när jag är här i Klövsjö, inget samtal så jag fått hört vad som hänt eller händer. Tänker bara på Stockholm och Johanna, nu är det inte så länge kvar så jag vill bara fara, bokade resa idag så nu har jag och Johanna kommit ett steg närmare varandra. Jag åker den 25 :)
Sjuk har jag blivit också, ont i hela kroppen så jag har bara legat i soffan och pluggat idag.
Måste få undan massa och det ska jag fixa denna vecka nu när jag är här hos mamma.

Jag hade utvecklings samtal igår och det gick bättre än var jag trodde faktiskt. Jag hade bättre betyg än väntat så det känns mycket bra faktiskt. Synd att man har blivit så sjukt less på skolan nu på sista tiden. Hoppas det blir bättre efter jul.



Ha en trevlig kväll
Kram Charlotte

it is true

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0