are you a bitch?

Idag hade jag tänkt att bara ligga i sägen och kolla på film. Men fick så klart höra igår kväll att vi hade nationella prov idag så jag har varit på skolan och gjort det. Kom just hem.
Ikväll ska jag iväg på bio tillsammans med Nikklas eftersom han har vunnit 12 000 kr på poker. Jag är sjuuukt avis! Han ska spela åt mig ikväll så jag hoppas att det blir lite klirr i kassan.
Nu ska jag städa lägenheten för det kommer jag inte orka sen i veckan eftersom då jobbar jag. Jobbigt..

Jag har planerat min julafton nu. Jag och mina syskon får pengar i julklapp och får köpa saker själva. Men detta år så ska jag inte köpa något utan ta mina 5 000 kanske 6 000 kr och shoppa för i Stockholm. Det kommer bli nice! Jag åker dit den 25 eller 26. Johanna detta kommer bli såå roligt! Jag längtar. Även att det är mellandagsrea då så jag ska ha så mycket shopping så att jag inte kommer ta mig hem igen. Leta efter en större garderob kanske? Nog bäst det.



Ha en trevlig dag.
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0