TURKIET!


På flyget på väg till Turkiet :)


Flyget :)


Frukost!








1 liter vodka för 165 kr, I LIKE!


Vid polen på hotellet!


PARTYYY!


hehe


Hallu, i am a fucking gay






Muuumms, pina colada


PARTY!


ROBIN HOOD, as skönt party ställe där de var fyra våningar. LÄNGTAR TILLBAKA!


Dansa på baren gjorde vi varje kväll, så kul!


Dansa dansa mandelmassa!


Såå många free shots varje kväll!


Vi var ut på en härlig båttur!








Det var en sådan båt som vi åkte som ni ser på bilden.


Badade massor från båten, så läskigt.




Tror att jag och Julia var omtyckta, vi fick fina svanar med blommor på :)


Det var så härligt att bada i havet!
















The doors tror jag :P













Tack för en underbar resa, jag vill verkligen bara tillbaka. Jag har verkligen haft sååå roligt. Så mycket fest och träffat så mycket folk! Ta mig tillbakaa! Men jag kommer snart tillbaka. Nu ska jag vila upp mig så jag orkar.
Ha en trevlig kväll.
Kram Charlotte














Kommentarer
Postat av: Lovisa

fan vad roligt! vi måste träffas så kan vi berätta om våra resor! :D

2009-08-24 @ 11:40:32
URL: http://loviisapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0