PIRRIIIG!

Jag sitter och kollar på ett program på 4an, herregud de har 8 stycken barn! Något sådant blir det inte för min del i alla fall. Skulle vara helt slut, för det blir man av att bara se programmet.
Jag har pratat med Malin för bara ett litet tag sen, vi planerade resan lite, vad man ska ha i handväskan och så.
Nu längtar jag verkligen! :D hihih. Jag ska bli bruuun! Sola varje dag, hela dagarna om det inte är för varmt som jag har hört :P Det som är så synd är ju att det är så många här i från Östersund som man vet vilka de är som ska dit, nu när vi ska dit. Vaaarför?! Det tycker jag suger! Menmen, det kanske blir kul.
Men nu ska jag kolla klart på detta galna program och umgås  med min Mor :)
Snart kommer Nikke!!!! :)


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0