Nya jag

Hej på er!
Jag har inte skrivit på några dagar för att jag har varit sjuk och har helt enkelt inte orkar satt på min data. Men nu är jag igång igen :) Just nu bifinner jag mig hos min mor. Min mormor och hennes man kom hit så jag ville så klart komma hit och träffa dem :) Jag har inte varit på skolan på två dar nu för att jag har en sådan jobbig hosta och är slemmig i halsen och så kul är det inte att sitta i klassrummet då. Jag blir här hela helgen faktiskt, känns faktiskt skönt att vila ut sig lite så man är pigg tills skolan för på måndag börjar skolan väldigt serisör för mig. Jag har bestämt mig för att verkligen plugga detta år. Jag vill få jätte bra betyg så jag kommer in på räddning.
Det har hänt lite som jag inte tror att jag har berättat eller visat nu på sista tiden, jag har klippt mig rätt kort och kläderna som jag beställde har jag ju faktiskt inte bild på. Men det kommer säkert någon dagens outfit snart så ni får se :)
Här är en bild på mig i kort hår så jag ser ut nu :) Min kära Moster har också slingat håret, tack för det :)



Skriv gärna en rad om vad ni tycker om det ;)
Jag känner mig inte riktigt van än.
Men nu ska jag läsa lite bloggar och vänta tills min underbara pojkvän ringer :)
Sov gott.
Kram Charlotte


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad fin du är! Du passade verkligen i så kort hår! :) <3 miss you

2009-08-29 @ 16:35:40
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/
Postat av: your homie Tea

Fina lilla vän :)

2009-08-31 @ 21:06:56
Postat av: johanna storm

guuuuuuuuuud vad fin du var i kort hår! :) awesome!

2009-09-06 @ 20:59:21
URL: http://jhnnastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0