HEMMA

Heeeej bloggen!
Just nu sitter jag hemma i Oviken. Åkte hit igår för att jag måste vara hemma lite nu innan jag åker till TURKIET! :D
Det kommer bli såå kul! Igår så kollade jag och Johanna på film myste och så. Idag har vi sovit mycket och varit i Svenstavik. Jag skulle till Barnmorskan och ta blodtryck och hämta ut lite p-piller, så nu klarar jag mig i ett år!
Ikväll ska vi grila med familjen, mysigt :) sen blir det träning med Johanna. Har sagt att hon måste tvinga med mig ut för jag MÅSTE träna. Sen blir det nog film ;)
YRAN! Jag hade en jätte bra yra måste jag säga, fast förra året var bättre. Lady Gaga, tummen upp från min sida! :)
Jag hade så mycket som jag skulle se, men jag missade allt förutom Lady Gaga och president talet. Dåligt gjort av mig.
Jag har inte lagt upp bilder, men jag kanske gör det ikväll om jag sitter vid datan :)
Jag känner mig inte så sugen på data därför bloggar jag lite, men jag ska skärpa mig, kanske skriver på nätterna så ni får vara uppe ;)
Ikväll blir det grillat! Mumms :)
Men nu väntar min kattunge på att få mysa lite :)



Ha en trevlig kväll
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0