Godkväll

Hej alla fina vänner
Jag har just målat mina nalgar och ligger och väntar på att Mor jag och Pär ska åka ut med bilen och kolla lite :) Kollade just runt lite på facebook, åh det är så många som heter första skoladagen på gymnasitet i morgon. Jag kom ihåg när det var kvällen innan, jag var så piggig, kunde inte sova på hela natten, hihi. Men det var kul när man väl var där. Men inte många timmar sömn blev de, de tror jag inte att de blir för många inatt. Skönt att jag börjar i skolan på Onsdag :) Ikväll ska jag beställa lite kläder från internet, jag har inga pengar, men jag ska låna lite. Måste ha nya kläder till skolan det är faktiskt ett måste, speciellt för mig ;) Men nu ska jag mysa lite med min Mor :) 



 
Ha en fin kväll.
Kram på er. / Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0