FREDAG

Nu har jag just slängt i mig tre stycken surströmmingar ;) haha det var helt okej gott fast just nu känns det inte så bra.
Idag har jag soovit en massa, jag och Johanna skulle sova hos mig i natt men vi gatt gå hem till Johanna för att vi träffade på fem spindlar :S ååh det var så äckligt!
Idag så har vi solat solat och solat. Varit ute med båten, badat från båten. Det var riktigt skönt :) Syrran var med också.
Ikväll blir det mys kväll igen med Felicia Lovisa och Johanna :) Lovisa åker ju bort i morgon och sen får jag inte träffa henne på två veckor :( Jätte tråkigt. Idag åkte Terese och Tea också. Snart är det min tur ;)
Vi tog en massa bilder igår, men jag har inte fått de, kanske får de ikväll :) Hoppas det i alla fall :) Jag har tagit en bild från Johanna.


Tårtan som vi gjorde till Julia den var såååå god! :)

Ha en trevlig Fredagkväll.
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ha det superduperduper i Turkland Charlotte! :)

2009-08-08 @ 21:55:11
URL: http://loviisapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0