Fest sugen!

God morgon!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik sen vi var i Turkiet, jag vill bara ställa mig på bordet och börja dansa när jag hör Pitbull- Iknow you wont me. Sååå Turkiet för oss letar efter de andra låtarna som vi lyssade på när vi var där. Så ni ska få veta lite härlig musik som ni ska spela för mig på fest! ;)
Jag är uppe rätt tidigt i dag för att jag vaknade upp och var sugen på pannkaka :P Konsigt, Mor min ska snart steka.
Idag ska jag bara vila, försöka lite frisk till skolan börjar, asså vi börjar skolan på Onsdag, det kan inte vara sant! Jag känner mig inte redo än, jag vill ha mera mera sommarlov. Har jag ju haft en sådant bra sommar hänt mycket roliga saker. :) Men nu ska jag chilla. Hade så bra. Skiver mera idag. Njuuut av låten ;)



Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0