EN SVÄNG TILL STAN FÖR ATT FIXA PASS

Nu är passet fixat! :) Så nu väntar jag bara på att den14 ska komma! :) asså Malin Robin Julia och Sofia ni anar inte hur kul vi kommer ha! Jag håller på sprängs! Detta har jag velat göra så länge och nu äntligen är dagen här! :)
I alla fall så var vi in till stan igår och fixade passet och Johanna bokade klipptid på samma dag som mig så på måndag blir det klippning! :) kort frilla, fast jag kommer ju ha clips ;) hihi.
Träffade min baby gjorde jag :)

















Ha en trevlig dag :)
Kram Charlotte


Kommentarer
Postat av: Isabel Ruong

Vart ska ni i Turkiet? Och vilket hotell ska ni bo på? :)

2009-08-06 @ 17:20:04
Postat av: Nikklas

Världens finaste par!

2009-08-08 @ 00:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0