ÄNTLIGEN!

Nuu är det äntligen färdigt med all packning! Jag har packat om två gånger för att det har varit för mycket saker, men nu äntligen har jag fått ner allt i min fina rosa resväska! :) hihi. Jag kan ju berätta att det känns inte riktigt än att jag ska åka ;) Hoppas jag inte vaknar inatt och känner det bara :P Imorgon ska jag klippa mig och sen växla in pengar. Sen hem och ta det lungt och kolla så jag har med mig allt! Skulle vara så jädra typiskt mig att glömma passet hemma eller något. :P

Johanna har åkt från mig nu. PUST. Kommer sakna dig Johanna för denna sommar har vi umgåtts så mycket och det är svårt att vara utan dig. Du är min andra halva! Tycker att ni ska läsa hennes blogg. http://lifeofjohanna.blogg.se/  Om ni gillar mode så är det ett MÅSTE att lägga till den, för att den är skit bra faktiskt!

Får se om jag hinner slänga in ett inlägg i morgon, annars är det hejdå nu då! Jag kommer tillbaka om en vecka och då är det bara att börja läsa min blogg igen! Jag kanske kommer in på ett internet cafe och skriver till er, det vet man aldrig ;)
Men ha det så bra! :)
Kram Charlotte


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad söt du är!

och vilken bild :)

sv: nej jag ringde inte men det blev så sent och mamma & olle skulle sova, dem skulle upp tidigt idag också. så jag tänkte ringa till dig idag istället :)

2009-08-14 @ 11:29:58
URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0