Kvällsinlägg

Hejhej!
Har ni kännt vilket underbart väder det har varit idag? Känner verkligen att våran är på väg! åh vad jag längtar!
Nu sitter jag och Johanna och kollar på bilder och jag pluggar, huvva känns så jobbigt nu med allt plugg så jag vill bara stanna hemma från skolan. Imorgon så ska jag jobba också så jag gruvar mig, vill verkligen inte!

Igår så hade jag en trevlig kväll, verkade inte som de flesta hade det, men det hade jag i alla fall!
Trevligt folk. Läsare till mig blogg fanns det ;) Sådant gillar jag!
Idag har det varit en rätt jobbig dag, haft beslutångest hela förmiddagen. Visst inte om jag skulle stanna i stan eller åka hem till Oviken, men det blev Oviken för att min Far ville så gärna att jag skulle komma hem, och det känns skönt att ha träffat alla också, umgåtts med familjen. Det behövde jag nu de sista dagarna innan lovet.
Men i morgon åker jag hem, känns lite tråkigt eftersom jag har Johanna här.
Lagt in alla mina bilder på datan som jag haft i Oviken har jag gjort, åh det är så många härliga minnen som jag har tillsammans med tjejerna och fler.



Ikväll eller i morgon så ska jag beställa lite kläder med Johanna, jag visar i morgon hur det ser ut
Ha en trevlig kväll. :)
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0