TÅGRESAN

Nu ska jag till och sova snart, är så trött efter en lång tågresa. ^
Det hände något riktigt äckligt på tåget.
När det hade gått mera än halva resan så är det en dam som åker tåget som gick förbi några gånger och fladra med en ölburk. Efter ett tag så hör vi alla på tåget massa ljud som kommer från tanten, som ajaja, aaaaah. Liknade.
Efter ett tag så halvsover hon och spyr på sätet breve. Huvva så äckligt det var. Personalen kom dit och sa^
-De här såg ju inte så vacket ut.
Jag tycker att det var väligt dålig stil för oss som är svaga mot spya.

Men nu ska jag sova, skirver ett inlägg imorgon och visar vad jag har shoppat för något.
Sov så gott.
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är sypa?=)

2009-04-16 @ 01:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0