SÖNDAG

Hej!
Härligt med en till solig dag!
Min helg har varit mycket bra. Jag och Nikklas hade det trevligt tillsammans med Tea och Petter i fredag. Vi kollade på talang. Kl 22 tog jag och Nikklas bussen till Oviken. Nu har han träffat alla i min familj, till och med Farmor och Farfar. hihi. Vi åkte hem på lördag kväll, då det var meningen att vi skulle umgås med Nikklas familj, men det blev brännboll med min och hans vänner. Senare blev det karibo fika. Mumms. Sen tog jag och Nikklas nattbussen hem till honom, kollade på sex and the citty!
Idag så kom jag hem och har städat hela lägenheten och skurat och nu tvättar jag. Pluggar också. Så fort tvätten är klar så ska jag ner och handla. Pust vilken jobbigt dag. Det som har varit bra är att jag har lyssnat på Håkan medanst.



Men nu måste jag plugga vidare.
Kramar Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0