PARTY

Aloha!
Jag ligger hos min mamma i klövjö, väntar på att vi ska få äta en härlig påskmiddag, mumms. Igår var vi ut på puben här i klövsjö och förfest hemma hos Johanna. Det har varit en rolig kväll! Kanske blev lite för mycket av de goda, men jag får ta det lite lugnare ikväll. ;)  Imorgon far jag hem till Oviken och umgås med min älskade vän Johanna hade jag tänkt! Planera lite när vi ska åka till stockholm och hur vi ska ta oss dit. Jag skulle tro att vi åker dit i veckan. Det kommer bli så roligt, känner att jag och Johanna behöver en shoppingresa tillsammans ;)

Men nu ska jag nog vila lite till sen är det bara att börja fixa sig igen ;) hihi.
Pojkvännen är i hans stuga lååångt borta så det känner lite tråkigt.

Ha en trevlig kväll
Kram Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0