NÅGOT FEL

Märkligt, jag kan inte vara ensam en sekund, det går inte, jag kan bara inte! Så jag ringde efter Nikklas, han kommer nog snart så vi kan åka hem till han och mysa lite.
Kan inte plugga heller för att jag hittar inte mina böker och vet inte riktigt vad jag ska plugga.
Kan inte göra provet i morgon heller. Få göra de efter skolan något i veckan. Men jag fick G i englska prov i dag, så jag får glädja mig med det, men endå inte, eftersom jag kunde fått mera om inte en lärare han varit liite elak.

Jag sover hos Nikklas ikväll, så jag finns där om det är någon som vill ha tag på mig. Har inga pengar på mobilen, så pappa och Sofia, när ni läser de här så riing mig!

Lär nog inte skriva flera inlägg, vi får se, annars så får ni ha det såååå bra ikväll för det ska jag ha!
Ska lägga upp en lite härlig bild också som ni kan njuta till :)


Kram Charlotte


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha fan vilken ful ;P

2009-05-06 @ 10:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0