MAX FIKA!

Klockan är 23:00 och jag har kommit hem från en mysig fika på max med min kära vän Tea. ^
Kändes riktigt skönt att prata lite mera, blev ett bra tag där men det behövdes, tror det blir lite mera i morgon, de behöver vi! :) Det är ju inte helt fel att fika där när kaffe och bulle kostar 9 kr. :)
Nu måste jag sova för att orka med skolan i morgon, det var mysigt att träffa min far och bror, prata med, kanske inte blev så länge dock, men jag behövde det. Har varit förbi hos Nikklas också och lämnat pengar och kolla när pöjkan spelade basket. Sommar kom snabbare!

Tea och jag pratade om sommarlovet, de är ju så underbart! Yran när man springer runt med härliga sommarkläder, hör bra musik och människor som pratar och vildar! Nä nu vill vi ha sommar, med härliga grillkvällar, bada, ut och bus köra bil, röka lite vattenpipa på sommarkvällen.

Menmen, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge :)


Go fika på maxen


Tea en sommar i oviken, ska ut och köra bilen! volta kanske?;)

Sov så gott.
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad snygg man är på landet alltså.. I SOMMAR jag saknar Oviken!

2009-04-20 @ 23:20:46
Postat av: Sofia

Hahaha jävla vildare, vare den gången ni typ volta?

2009-05-06 @ 10:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0