MÅNDAGAR SOM MÅNDAGAR

Hej hopp alla läsare!
Idag så har mitt dag äntligen varit bra. Den började inte allt för bra, men till slut blev allt så bra så. Jag har pluggat som en galing hela skoldagen, så nu är jag nästan klar med medicinen. I morgon är det prov i naturkunskap som jag ska plugga på hela kvällen. Men jag ska hinna umgås med Evelina lite också, hon kommer snart :).
Har hunnit varit en sväng på gymmet också, blev inte så länge eftersom jag har rätt mycket plugg.

Jag har haft en jätte skön helg, så nu känns det så skönt att börja skolan när man är utvilad, och det som är så bra är ju att jag går bara 3 dar. Lyx oss! Torsdag är det valborg och det lutar att det blir stan eftersom alla mina tjejer vill ju vara kvar här och då måste jag ju stanna med dem. ;) 

   

Men nu ska jag plugga lite innan Evve kommer! :)
Kramar Charlotte

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Stanna i stan! :)

2009-04-27 @ 20:14:16
URL: http://loviisapersson.blogg.se/
Postat av: C

Jag och evve planerade att alla tjejer ska med till klövsjö eftersom det inte blev någon musikdirekt!

2009-04-27 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0