Kycklingvingar

Johanna väljer rubriken nu på kvälls kvisten ;)
Vi gör inte så mycket just nu, ligger i sängen, hon vid sin data och jag vid min, hihi,

Jag har haft en bra dag ikväll, varit i oviken en sväng och hämtat klänningen och den passade perfekt! Så nu hoppas jag bara på att det blir en skit kul kväll i morgon!
När jag endå var i oviken så svängde jag in och hämtade Johanna, kände att vi gatt umgås lite ;)  Johanna lagade mat till mig, kyckling och bulgur. Gott var det. Nikklas kom en sväng också, han behövde en puss för att det inte gick så bra på jobbet :) Julia kom och umgicks med oss ikväll, mycket trevligt, hälsade på Anders gjorde vi också.

Men nu ska jag och Johanna kolla på en massa filmer och bara umgås tillsammans. ^
Blir nog ingen skola i morgon, så jag får plugga massaa i morgon bitti och det ska jag verkligen göra!
Ska göra klart medicin, vård och omsorg och Datakunskap. pust*

 

Ha en trevlig kväll
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0