GLAD PÅSK

Hejhej!
Jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga de sista dagarna, för att jag har haft så mycket att göra de sista dagarna nu innan lovet. Men nu äntligen är det påsklov som vi alla har längtat efter så fruktansvärt mycket!
Min första dag på lovet har inte varit så lyckan, har haft en jobbig dag, känner att jag vill bara glömma dagen.
Jag skulle följa med min pojkvän till hans stuga med familjen men det blev inte av för att jag kände att jag ville åka hem till mamma över påsk när hon frågade mig. Så det blev lite stul över det. Men nu ligger jag här i klövsjö tillsammans med Sofia, i morgon kommer Linda också så det känns jätte kul!

Jag ska hålla med uppdaterad på bloggen nu det lovar jag!
Men jag få önska er en riktigt Glad påsk, speicllet till min pappa!

hihi tyckte det var en söt bild, eller hur?
Kram Charlotte

Kommentarer
Postat av: emelie

glad påsk på dig syster :) <3

2009-04-09 @ 12:47:12
URL: http://brunettflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0