FREDAG!

God morgon!
Idag vad jag hemma från skolan eftersom jag kände mig något less. Fick kanske otrevliga svar från min lärare igår så jag tappade greppet helt. Så just nu sitter jag hos Nikklas, vi ska sanrt in till stan och fika. Han ska bara fixa sig först.
Ikväll så ska jag och Nikklas umgås med Tea och petter. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det kommer bli mysigt endå. Klockan 22 så tar vi bussen tillsammans till Oviken och umgås med pappa. Åker hem i morgon igen för att då ska jag umgås med Nikklas familj. Det blir robinsson!


Kramar
Charlotte

Kommentarer
Postat av: eeemilya

:O va hände?alltså de me skolan å läraren:o <´3

2009-04-25 @ 16:56:35
URL: http://emilyaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0