FLYGDAG!

Hejhej, Nu har jag just kommit hem från fjällen. Henrik ringde mig vid 12 tiden och frågade om jag ville följa med ut och flyga, så de tackar man verkligen inte nej till. Så han kom och hämtade mig och sen åkte vi till ope och stack iväg med planet. Vi åkte till stugerna som vi har, satt oss vid en driva och drack varm choklad och pratade på. Det var lite blåsig men solen kom efter ett tag. :) På vägen hem så åkte vi förbi Oviken och där såg man pappa, Dan och Kalle stod och kollade när vi flög över dem.
Jag måste säga att det är dax för mig att ta segelcert för att det är så fruktansvärt roligt att vara i luften.
Självklart så tog jag lite bilder.


Här tar jag kort på planet medanst vi sitter och drickar varm choklad. :)


:)


Här är ett kort fram i från efter vi har landat.

Ha en bra kväll.
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0