23:10

Godkväll. :)
Nu har jag kommit till Oviken, var hemma runt 14 tiden skulle jag tro, Kalle kom och hämtade oss i Svenstavik och så klart fick jag göra hem, det var inte helt fel.
När jag kom til Oviken så ringde jag Johanna så hon kom och umgicks vi ungicks med Pappa, Kalle och Dan ett tag.
Sover hos Johanna ikväll, borde kanske sova hemma men det får lite här eftersom vi ska kolla på film.
Imorgon så åker jag till stan för att umgås med Nikklas, har inte umgåtts med han på en vecka, så jag saknar han så mycket! Har bara träffats någon sväng. Så vi ska hyra Dagboken och mysa heeela kvällen.
Verkar som det blir på Tisdag eller Onsdag vi beger oss till huvudstaden Stockholm! Äntligen! Läste på blondinbellas blogg att det var 20 grader där, så de här ser jag i fram i mot! Har så mycket som jag planerat att köpa! Ska göra mig en lista.




Men nu ska jag lägga mig och ta lite fika med Johanna och välja en bra film.
Godnatt
Kram Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0